X edycja KMIS: 27 - 28 maj 2011
strona głównaaktualnościarchiwumbaza publikacjirejestracja on-line
I Konferencja Entuzjastów Informatyki
II Konferencja Entuzjastów Informatyki
III Konferencja Entuzjastów Informatyki
IV Konferencja Entuzjastów Informatyki
V Konferencja Informatyki Stosowanej
VI Konferencja Informatyki Stosowanej
VII Konferencja Informatyki Stosowanej
VIII Konferencja Informatyki Stosowanej



Nowoczesna koncepcja aktywnej nauki w edukacji zawodowej na przykładzie zestawu dydaktycznego FUTURION

Autor: Karol Józefowicz

Streszczenie:

W artykule zaprezentowano nowoczesną koncepcje aktywnej nauki w edukacji zawodowej na przykładzie zestawu FUTURION, która jest realizowana w procesie dydaktycznym w Instytucie Politechnicznym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Lesznie. Omówiono budowę oraz zasadę działania poszczególnych elementów wchodzących w skład zestawu dydaktycznego FUTURION. Przedstawiono możliwe sposoby zdobywania wiedzy praktycznej w warunkach laboratoryjnych a także korzyści jakie dają technologie informatyczne w szkolnictwie zawodowym. W niniejszej publikacji zamieszczono wykaz ćwiczeń laboratoryjnych realizowanych za pomocą tego systemu dydaktycznego.

Pobierz artykuł

copyright ::: PWSZ Chelm 2006-2011