X edycja KMIS: 27 - 28 maj 2011
strona głównaaktualnościarchiwumbaza publikacjirejestracja on-line
I Konferencja Entuzjastów Informatyki
II Konferencja Entuzjastów Informatyki
III Konferencja Entuzjastów Informatyki
IV Konferencja Entuzjastów Informatyki
V Konferencja Informatyki Stosowanej
VI Konferencja Informatyki Stosowanej
VII Konferencja Informatyki Stosowanej
VIII Konferencja Informatyki Stosowanej



SYSTEM INFORMATYCZNY WSPOMAGAJĄCY ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMI

Autor: Justyna Stasieńko

Streszczenie:

Na podstawie strategii Zarządzania Relacjami z Klientami (ang. CRM) powstały systemy informatyczne do zarządzania tymi relacjami. Celem CRM jest kształtowanie długookresowych i osobistych powiązań między organizacją a klientem. Aby efektywnie zarządzać tymi relacjami potrzebna jest wiedza o kliencie, o jego zwyczajach, preferencjach, upodobaniach, osobowości. Artykuł jest wprowadzeniem w tematykę i zobrazowania klienta w tradycyjnych i elektronicznych systemach CRM.

Pobierz artykuł

copyright ::: PWSZ Chelm 2006-2011