X edycja KMIS: 27 - 28 maj 2011
strona głównaaktualnościarchiwumbaza publikacjirejestracja on-line
I Konferencja Entuzjastów Informatyki
II Konferencja Entuzjastów Informatyki
III Konferencja Entuzjastów Informatyki
IV Konferencja Entuzjastów Informatyki
V Konferencja Informatyki Stosowanej
VI Konferencja Informatyki Stosowanej
VII Konferencja Informatyki Stosowanej
VIII Konferencja Informatyki Stosowanej



DIRECTX 10, PRZEŁOM W GRAFICE KOMPUTEROWEJ?

Autor: Rafał Henryk Kartaszyński, Paweł Mikołajczak

Streszczenie:

W niniejszym artykule chcielibyśmy przybliżyć czytelnikowi nową technologię wprowadzoną przez Microsoft, tj. DirectX 10. Opracowanie zaczniemy od przedstawienia krótkiego rysu historycznego tego API. Przyjrzymy się następnie najbardziej znaczącym nowościom w ramach funkcjonalności DX10, ale nie zapomnimy również o zmianach w już istniejących funkcjach. Chwilkę poświęcimy również omówieniu zaprezentowanemu przez ATI rozwiązaniu, jakim są zunifikowane shadery. Na zakończenie postaramy się odpowiedzieć na tytułowe pytanie.

Pobierz artykuł

copyright ::: PWSZ Chelm 2006-2011