X edycja KMIS: 27 - 28 maj 2011
strona głównaaktualnościarchiwumbaza publikacjirejestracja on-line
I Konferencja Entuzjastów Informatyki
II Konferencja Entuzjastów Informatyki
III Konferencja Entuzjastów Informatyki
IV Konferencja Entuzjastów Informatyki
V Konferencja Informatyki Stosowanej
VI Konferencja Informatyki Stosowanej
VII Konferencja Informatyki Stosowanej
VIII Konferencja Informatyki Stosowanej



Anna Siczek

Autor: Wykorzystanie programu STATISTICA w badaniu marketingowym

Streszczenie:

W artykule opisano zagadnienia związane z procedurą przeprowadzania badań marketingowych, w tym głównie problematykę gromadzenia i analizowania danych. W sposób szczególny położono nacisk na możliwości, jakie daje we wspomnianych badaniach, program STATISTICA oraz opisano zasady jego współpracy z pakietem Microsoft Office.

Pobierz artykuł

copyright ::: PWSZ Chelm 2006-2011